fredag 28 januari 2011

Dumt !

gjorde nyss de dummaste !
jag skulle gå ut i köket och hälla upp lite dricka 
så när jag började hälla så stod jag o kollade på när jag hällde
o drömde mig bort så hällde jag över kanten o fortsatte hälla
o när jag kom på mig själv att jag sto o hällde fortfarande så sa jag högt
bara, vad fan håller jag på med ! 
kändes verkligen skumt o bara börja prata med sig själv sådär.

jaao, idag har jag fått färdig en vers och en halv (Y) 
har även bytat bakgrund här o de finns en ny video för dom som inte sätt
kommer antadligen latta upp ett nytt imorgon med.
lånade lauras videokamera så va där gammla band där 
från typ 2008 -2009 så hitta jag några grejer där jag va med o lite andra saker 
så har klippt i hopa de nu o så men lägger upp de imorgon :P

och ALLA ni som ser detta, du ja exakt du ! 
tryck på följ bloggen o gör vad som ska göras e du jättesnäll :D
eller ja om du inte ska förja den e de ingen hitt då kan du skita på dig (Y)
men ska gå härifrån nu ha de feeet kommer ny låt nu i dagarna 
kanske imorgon vem vet :) men ha de fett peeeyz !


-

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Heey du danne skicka ditt telefonnummer t mig så kan vi börja snacka okej hade blivit riktigt jävla glad då
      Mitt nummer är 0723293637

      Radera