torsdag 27 januari 2011

Ny blogg

Min nya blogg valde blogspot istället 10 gånger lättare att hantera ! 
som ni ser kommer musiken upp i musik o texter upp i texter,
har inte hunnit fixa ner laddnings länkar än men det kommer så småningom !
kanske fixar en spel lista i sidan men bara kanske då e de nästan onödigt
att ha ( musik ) bloggen www.cracyfokz.blogg.se kommer självklart finnas kvar
men där kommer bara saker som jag gör med jiiimpa läggas upp o kanske något här.

Håller på med mixtape nu 1 och en halv låt är färdig så de kommer ju ta ett tag till 
men som sagt de ska ta tid så det blir bra :) grymma sångare kommer vara med !
dock har jag inte hittat alla än men de kommer skulle egentligen va solo men måste ha någon mer !
så är du bra på SJUNGA inte rappa så hör av dig om du vill delta i mixtapet :) 
kommer innehålla 12 eller 13 låtar, tycker de e dax jag släpper något riktigt nu !
självklart kommer jag släppa något innan men de som blir bäst hamnar på mixtapet.

men checka musik o texter o kommentera o vad ni vill ha de feeet ! peeeyz !




-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar