måndag 31 januari 2011

Trötter

yooo ! 
fuuuck vad trött jag är asså ! gick o la mig vid 2 - 3 inatt
o vaknade nog minst 5 gånger, sen vid 7 tiden i morse fick jag nog
så jag gick upp då o käkade, sen kom moder hem från jobbet
så satt med henne i köket sen vaknade min morbror med
sen hämta mamma syster sen va vi alla igen, 
varför i helvete skrev jag allt detta nyss ? 
funderade på att ta bort de men då hade de inte blivit någon uppdatering,

har skivigt på 2 olika låtar ! ena släpps förmodligen imorgon 
den e sjuuukt skön änsålänge !
kaaanske 2 låtar släpps men vet ej får se hur mycket jag orkar jobba på de :)
som sagt e övertrött så vill bara fördriva tiden med typ vet inte vad
gå o lägga mig eller något men går jag o lägger mig 
kommer jag vakna igen vid 12 o då kommer jag inte somna om 
så de alternativet blir de inte ! en redbull hade gjort susen !

aja nu har jag uppdaterat lite kanske uppdaterar med en låt imorgon,
så håll ögonen öppna :) ha de feeet ! peeyz !




-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar